https://www.opowiadania.pl/  

Zarejestruj się  Kontakt z nami  Pomoc 

 

Moje konto Moje portfolio
Ulubione opowiadania
autorzy

Strona główna Jak zacząć Chcę poczytać Chcę opublikować Autorzy Katalog opowiadań Szukaj
Sponsorowane Polecane Ranking Nagrody Poscredy Wyślij wiadomość Forum

Sponsorowane:
80

Sprawca (fragment III)

Autor płaci:
100

  Fragment III.  

UŻYTKOWNIK

Nie zalogowany
Logowanie
Załóż nowe konto

KONKURS

W listopadzie nagrodą jest książka
Córka łowcy demonów
Jana Oliver
Powodzenia.

SPONSOROWANE

Sprawca (fragment III)

Fragment III.

Sprawca (fragment II)

Fragment II powieści kryminalnej "Sprawca", specjalnie dla Użytkowników i Gości serwisu Opowiadania.pl Zainteresowanych całością gorąco zachęcam do zakupu https://ebookpoint.pl/k siazki/sprawca-maciej-ro gozinski,s_00xk.htm#form at/e

Sprawca (fragment)

Prezentuję fragment mojej pierwszej opublikowanej powieści. Zainteresowanych gorąco zachęcam do zakupu: https://ebookpoint.pl/k siazki/sprawca-maciej-ro gozinski,s_00xk.htm#form at/e

Taedium vitae

Bo czymże jest życie, jeśli nie przygodą na krawędzi?

Każda z nas ma coś z czarownicy

Walka kształtuje charakter, a każda z nas ma coś z czarownicy...- pomyślałam.

Tatuś cię kocha

Na balkonie, tym pod mieszkaniem Olgi, dostrzegłam jakąś parę, ale nie byłam w stanie ich rozpoznać. Kłócili się. Nagle usłyszałam PLASK.

Topielec

- Tak ślachetnej pani tośmy jeszcze we wsi nigdy nie mieli. Ach, szkoda będzie trochę, jak ją zeżrą. Krótkie i lekkie opowiadanie z serii Wampirojad

Bliskie spotkania

Chodźmy...

Podstęp

Historia trudnej miłości, która powraca po latach.

Liście lecą z drzew

Krótki wiersz

REKLAMA

grafiki on-line

WYBIERZ TYP

Opowiadanie
Powieść
Scenariusz
Poezja
Dramat
Poradnik
Felieton
Reportaż
Komentarz
Inny

CZYTAJ

NOWE OPOWIAD.
NOWE TYTUŁY
POPULARNE
NAJLEPSZE
LOSOWE

ON-LINE

Serwis przegląda:
828
użytkowników.

Gości:
828
Zalogowanych:
0
Użytkownicy on-line

REKLAMA

POZYCJA: 74456

74456

nasza okolica

wersja do druku

wyślij do znajomych

brak ocen

brak komentarzy

dodaj do ulubionych

Data
13-02-27

Typ
S
-scenariusz
Kategoria
Biznes/Technologia/Komputery
Rozmiar
2 kb
Czytane
5906
Głosy
0
Ocena
0.00

Zmiany
13-02-27

Dostęp
W -wszyscy
Przeznaczenie
W-dla wszystkich

Autor: smokun Podpis: Arkady Pylch
off-line wyślij wiadomość pokaż portfolio

znajdź opow. tego autora

dodaj do ulubionych autorów
pomysł na portal społecznościowy

Opublikowany w:

internecie

nasza okolica

Portal nasz@okolic@
Portal społecznościowy, gromadzący ludzi, którzy chcą wiedzieć gdzie w ich okolicy można coś fajnego i taniego kupić, smacznie zjeść, dobrze się zabawić, oglądnąć film, sztukę. itp.
Informacja powinna się skupić na szczegółach, czyli jeśli kupić to, za ile i co jest w promocji, jeśli zjeść to konkretnie, co i za ile, a jeśli przyjdę w grupie to, co z tego będę miał, a jeśli chcę dobrze się zabawić, to, w co i jak, przy jakiej muzyce itd…
Te informacje oczywiście można znaleźć w Internecie, ale są w różnych miejscach i nie wszyscy są w stanie je znaleźć, a na pewno nie wszystkie.
Informacje powinny się zawężać do miasta a jeśli jest duże to do dzielnicy, zawierać jasny podział, czyli np. sklepy (obuwie, meble itp.) jedzenie (bar, kawiarnia, restauracja) rozrywka (klub, dyskoteki, teatry, kina), spotkania (hetero itd.)
Oczywiście użytkownicy mogą się chwalić lub krytykować, zamieszczać swoje opinie i zdjęcia telefoniczne typu jak wyglądają ich zakupy, dania z opisem jak smakują, nagrania imprez, muzyki, krytyki filmowej lub teatralnej itp.
Portal aż się prosi, aby w nim był dział z propozycjami spotkań, od razu można wybrać miejsce, aby zachęcić, zaproponować konkretne danie, czy film, sztukę itd., oczywiście zapraszający płaci, ale wtedy ma prawo wybrać daną osobę poprzez zdjęcie lub rozmowę internetową przez kamerę itd… (jeśli nie chce płacić umieszcza zdjęcie i to na co ma ochot w zamian za towarzystwo).
W większości firmy wstawiają bierną reklamę i na tym kończy się ich udział, ale w przypadku tego portalu proponuję reklamę czynną, czyli osoba wykupuje sobie dostęp i staje się jednym z moderatorów np. swojego sklepu, klubu, restauracji itd…Idealną sprawą byłoby stworzenie mechanizmów zachęcających firmy do zamieszczania np. promocji towarów i usług, np. menu dań, produktów z obniżką procentową, plakatów imprez, zdjęć produktów i miejsc itp.
Podobne portale już istnieją, ale są zbyt ogólne i nie angażują właścicieli i użytkowników w jego tworzeniu. Proponuje zacząć od jakiejś dzielnicy Warszawy, a gdy pomysł wypali rozwijać się w ramach zdobytych funduszy…

Autor Pilch Arkadiusz

Podpis: 

Arkady Pylch 01.02.2013
 

Dodaj ocenę i (lub) komentarz

wersja do druku

wyślij do znajomych

brak ocen

brak komentarzy

dodaj do ulubionych

ZALOGUJ SIĘ ŻEBY DODAĆ OCENĘ

Twoja ocena:
5 4,5 4 3,5 3 2,5 2 1,5 1

ZALOGUJ SIĘ ŻEBY DODAĆ KOMENTARZ
Twój komentarz:

zmień kolor tła zmień kolor tła zmień kolor tła zmień kolor tła

zmiejsz czcionkę czcionka standardowa powiększ czcionkę powiększ czcionkę
Sprawca (fragment II) Sprawca (fragment) Taedium vitae
Fragment II powieści kryminalnej "Sprawca", specjalnie dla Użytkowników i Gości serwisu Opowiadania.pl Zainteresowanych całością gorąco zachęcam do zakupu https://ebookpoint.pl/ksiazki/sprawca-mac iej-rogozinski,s_00xk.htm#format/e Prezentuję fragment mojej pierwszej opublikowanej powieści. Zainteresowanych gorąco zachęcam do zakupu: https://ebookpoint.pl/ksiazki/sprawca-mac iej-rogozinski,s_00xk.htm#format/e Bo czymże jest życie, jeśli nie przygodą na krawędzi?
Sponsorowane: 75Sponsorowane: 70Sponsorowane: 65
Auto płaci: 65

 

grafiki on-line

KATEGORIE:

więcej >

Akcja
Dla dzieci
Fantastyka
Filozofia
Finanse
Historia
Horror
Komedia
Kryminał
Kultura
Medycyna
Melodramat
Militaria
Mitologia
Muzyka
Nauka
Opowiadania.pl
Polityka
Przygoda
Religia
Romans
Thriller
Wojna
Zbrodnia
O firmie Polityka prywatności Umowa użytkownika serwisu Prawa autorskie
Reklama w serwisie Statystyki Bannery Linki
Zarejestruj się  Kontakt z nami  Pomoc
 

www.opowiadania.pl Copyright (c) 2003-2021 by NEXAR All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Prawa autorskie do publikowanych treści należą do ich autorów. Nazwy i znaki firmowe innych firm oraz produktów należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu informacyjnym.